Smluvní podmínky účasti v kurzech cvičení pro miminka.

Tyto smluvní podmínky (dále též „SP“) blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti smluvních stran, tedy poskytovatele kurzu cvičení miminek a zákazníka, tedy osoby, která uzavírá s poskytovatelem smlouvu o účasti v jím zvoleném kurzu pořádaném poskytovatelem, a jsou nedílnou součástí smlouvy o účasti v kurzu.

Smlouva o účasti v kurzu je uzavírána v souladu s právním řádem České republiky. Záležitosti výslovně neupravené v těchto smluvních podmínkách se řídí zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) a zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Tyto smluvní podmínky, které jsou volně dostupné na webové stránce www.zlaskykmiminku.cz a taky v rezervačním systému Auksys (www.mika.auksys/master/) obsahují rovněž informace poskytované poskytovatelem podle ustanovení § 1843 ve spojení s § 1820 občanského zákoníku před uzavřením smlouvy (čl. II.), které jsou nutné k uzavření smlouvy o službách se spotřebitelem.

I. Vymezení pojmů

Poskytovatelem kurzu (dále jen „poskytovatel“) cvičení miminek je Ing. Miroslava Karaffová, IČ 88372219, se sídlem Václavkova 917, 293 01 Mladá Boleslav. Poskytovatel při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své běžné podnikatelské činnosti.

Zákazníkem je osoba, která objedná účast (podá přihlášku) v kurzu pořádaném poskytovatelem, a to prostřednictvím on-line přihlášení na webové stránce www.mika.auksys.com/master/, na níž se dostane proklikem ze stránky www.zlaskykmiminku.cz. Zákazníkem je rovněž dítě, které je uvedené v přihlášce a účastní se kurzu.

Spotřebitelem je pro účely těchto SP každá fyzická osoba (zákazník), která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.

Centrem se rozumí místo, ve kterém jsou kurzy pořádány poskytovatelem.

II. Informace sdělované před uzavřením smlouvy

Poskytovatel sděluje tímto, že:

II.I. Požaduje úhradu 1.části ceny kurzu (pokud je v nabídce možnost 2 splátek), příp. celé ceny kurzu před zahájením kurzu dle platebních podmínek uvedených v čl. IV.

II.II. V případě, že se zákazník přidá později do již běžícího kurzu, požaduje poskytovatel úhradu adekvátní poměrné části kurzovného, které systém automaticky vypočítává dle vzorce počet nadcházejících lekcí x cena jedné lekce daného kurzu. Navíc zákazník přihlášený do skupinek v rozmezí od 2 do 10 měsíců souhlasí s jednorázovým uhrazením částky 250,-Kč za zaslané materiály z předchozích lekcí.

II.III. V případě spotřebitelského sporu, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může zákazník podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu k určenému subjektu mimosoudního řešení sporů, kterým je České obchodní inspekce (www.coi.cz).  

II.IV. Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

III. Uzavření smlouvy

III.I. Zákazník volí konkrétní kurz a čas konání kurzu z nabídky na webových stránkách www.zlaskykmiminku.cz, příp. přímo v rezervačním systému Auksys.

III.II. Přihlášení do kurzu probíhá registrací nového zákazníka do rezervačního systému Auksys na stránce www.mika.auksys.com/master/, následným výběrem kurzu a potvrzením volby přihlásit. Zákazníkovi je odeslaný email s platebními údaji pro zaplacení kurzovného. Po obdržení tohoto emailu je místo ve zvoleném kurzu rezervováno pro zákazníka po dobu 5 kalendářních dnů.  

III.III. Přihlášení do kurzu již registrovaného zákazníka probíhá přihlášením do systému Auksys, následným výběrem kurzu a potvrzením volby přihlásit, a to v případě, pokud poskytovatel nenabídne zákazníkovi s jeho výslovným svolením, že ho do dalšího běhu kurzu přihlásí sám.

III.IV. Cena kurzu se řídí ceny uvedenými na webových stránkách www.zlaskykmiminku.cz

III.V. Smlouva ve znění těchto SP nabývá platnosti a účinnosti okamžikem doručení e-mailu poskytovatele s platebními údaji zákazníkovi na e-mailovou adresu uvedenou zákazníkem v systému Auksys.

4. Platební podmínky a storno podmínky

IV.I. Zákazník se zavazuje uhradit zvolenou cenu kurzu na účet poskytovatele nejpozději do 5 dnů ode dne obdržení e-mailu s Výzvou k platbě podle čl. III.II (rezervační doba). Za zvolenou cenu se považuje výběr z možnosti Jednorázová platba nebo možnosti 2x splátka.

V případě zvolené platby ve 2 splátkách se zákazník zavazuje uhradit zbytek kurzovného nejpozději do 5 dnů od obdržení e-mailu s Výzvou k platbě za 2.splátku.

IV.II. Není-li kurzovné zaplaceno před uplynutím rezervační doby pozbývá smlouva automaticky účinnosti jejím uplynutím. Je-li ze strany zákazníka kurzovné zaplaceno po uplynutí rezervační doby, považuje se to za nový návrh smlouvy ve znění původního přihlášení zákazníka. Poskytovatel je pak oprávněn v případě, že je v zákazníkem zvoleném kurzu ještě volné místo si kurzovné ponechat a potvrdit zákazníkovi vznik smlouvy zasláním oznámení o zařazení do kurzu na e-mailovou adresu zákazníka, nebo, v opačném případě, peněžní prostředky vrátit zákazníkovi, nedohodnou-li se smluvní strany v konkrétním případě jinak.

IV.III. V případě odhlášení z kurzu před jeho zahájením vrátí poskytovatel kurzovné zákazníkovi ve výši snížené o manipulační poplatek 150,-Kč. Kurzovné bude vráceno bankovním převodem na účet zákazníka do 14 dnů.

IV.IV. V případě odhlášení nejpozději do 24 hodin po 2. lekci kurzu vrátí poskytovatel zákazníkovi kurzovné ponížené o částku za již proběhlé lekce a o manipulační poplatek 150 Kč.

IV.V. V případě odhlášení kdykoliv později není možné kurzovné vrátit. Kurzovné se nevrací ani z důvodu nemoci či dovolené zákazníka. Řádně omluvené jednotlivé lekce je možné nahradit za podmínek uvedených v čl. V.  

IV.VI. V případě zařazení dítěte do běžícího kurzu se kurzovné vypočítává dle počtu nadcházejících hodin dle vzorce: počet hodin krát částka za 1 lekci. Navíc zákazník přihlášený do skupinek v rozmezí od 2 do 10 měsíců souhlasí s jednorázovým uhrazením částky 250,-Kč za zaslané materiály z předchozích lekcí. Výzvu k této úhradě obdrží samostatným e-mailem a provede úhradu nejpozději do 5 dnů od jeho obdržení.

IV.VII. Jednorázové lekce v letním režimu se hradí předem, nejpozději 24h před konáním lekce. Zákazník vyčká na obdržení Výzvy k platbě na svoji emailovou adresu.  Případné odhlášení se z lekce je nutné nejpozději 24h před konáním lekce, a to formou SMS na tel. 737 127 966. V případě včasného odhlášení bude cena lekce vrácena zpět na účet zákazníka nejpozději do 14 dnů.

V. Omluvy a náhrady lekcí  

V.I. Poskytovatel nenese odpovědnost za zameškané lekce. Pro zkvalitnění služeb nabízí poskytovatel náhradový systém Auksys, který umožňuje neúčast na lekci předem omluvit a následně nahradit. Lekci je možné nahradit si ve stanovených termínech, případně po domluvě s provozovatelem. Při nevyužití této nabídky z jakéhokoliv důvodu, nevzniká zákazníkovi jakýkoli nárok na finanční kompenzaci zameškaných lekcí.

V.II. Náhradní lekci je možno poskytnout pouze v případě řádně omluvené zameškané lekce.

V.III. Lekce může být omluvena výhradně v on-line rezervačním systému Auksys nejpozději v den konání lekce do 8.00 hodin. Pokud je lekce omluvena později, nevzniká nárok na náhradní lekci.

V.IV. Objednávání náhradních lekcí probíhá obdobným způsobem jako omlouvání lekcí. Požadované náhradní lekce je možno se zúčastnit pouze v případě, že se v on-line rezervačním systému Auksys zobrazuje volné místo.

V.V. Je možno využít “náhradu předem”. Jde o absolvování lekce navíc ke standardní lekci, aniž má zákazník evidovánu omluvenou lekci. Pokud by během kurzu k zameškání lekce nedošlo, zákazník “náhradu předem” uhradí v hotovosti lektorce kurzu. Na lekci „náhrada předem“ je třeba se rovněž objednat způsobem uvedeným v tomto článku.

V.VI. Jako náhradní skupinku je možno zvolit pouze tu, která odpovídá věku či pohybovým dovednostem dítěte. Systém Auksys zobrazuje pouze tuto skupinku.

V.VII. Zameškané lekce je možno nahradit v průběhu kurzu, ve kterém byla lekce zameškána. Pouze poslední dvě omluvené lekce kurzu je možné nahradit v průběhu kurzu přímo navazujícího v dalším období. Pokud není dítě v navazujícím kurzu zapsáno, nelze případné zbývající náhrady využít. Letní cvičení je klasifikováno jako speciální akce a náhrady zameškaných lekcí v něm nelze uplatňovat.

V.VIII. Poskytovatel si vyhrazuje právo na zrušení lekce ze závažných důvodů. V tomto případě má poskytovatel povinnost tuto změnu oznámit formou SMS na tel. číslo zákazníka minimálně 2 hodiny před začátkem lekce.

V.IX. V případě zrušení lekce ze závažných důvodů poskytovatel nabídne zákazníkovi náhradu lekce ve stanovený den, kterým je středa. Čas konání lekce předem upřesní osobně či formou SMS.

VI. Organizace kurzů

VI.I. Kurz má daný počet lekcí. Dny, kdy lekce neprobíhají z důvodu svátku, prázdnin či jiné události, nejsou v ceně kurzu započítány. O těchto dnech, kdy neprobíhají lekce, poskytovatel zákazníky informuje včas.

VI.II. Účast na lekci zaznamenává lektor v rezervačním systému Auksys.

VI.III. Délka lekci je 45 min. Délka lekce může být výjimečně zkrácená (ne však více než o 10 min) dle pozornosti a nálady dětí, s ohledem na jejich individuální potřeby.

VII. Podmínky a pravidla účasti 

VII.I. Pro účast na kurzu je nezbytný dobrý zdravotní stav zákazníka. Pokud by zákazník vykazoval před lekcí zjevné známky onemocnění, je poskytovatel oprávněn zrušit lekci bez náhrady.

VII.II. Objeví-li se u zákazníka přenosná infekční choroba, která nebyla zřejmá (neštovice, zánět spojivek…), je zákazník povinen tuto skutečnost neprodleně nahlásit poskytovateli kurzů, aby mohl upozornit ostatní účastníky kurzu.

VII.III. Zákazník – dospělá osoba, je plně odpovědný za své dítě (zákazníka) po celou dobu pobytu v centru Koupák, i na probíhající lekci kurzu. Dítě nesmí být ponecháno bez dozoru. V případě potřeby vzdálení se od dítěte je možné požádat lektorku o krátkodobou péči. I v případě, že souhlasí, je rodič plně odpovědný za své dítě.

VII.IV. Zákazník je povinen dodržovat pravidla chování a užívání prostorů centra Koupák, včetně bezpečnostních a požárních předpisů platných pro toto centrum. Za vzniklou škodu je účastník plně zodpovědný a je povinen ji uhradit poškozenému v plné výši. Poskytovatel není zároveň zodpovědný za případně vzniklé škody způsobené na majetku účastníků kurzu.

VII.V. Na lekci se zákazník dostaví s vhodným časovým předstihem, který umožňuje aklimatizaci dítěte na nové prostředí a poklidnou přípravu na lekci. Přímo do cvičebního prostoru je možno přijít cca 5 min před začátkem lekce ve vhodném oblečení. Pozdní příchody velmi ruší probíhající lekci.

VII.VI. Vstup do 1.patra v centru Koupák je možný pouze v přezůvkách nebo ponožkách. K přezutí slouží prostor šatny, vyhrazený v pravé části za vstupem do centra. V horní šatně (Učebna č.1) je nutno zanechat svrchní oblečení, případně další oblečení je možné dát do Ikea tašky. Všechny osobní a cenné věci si zákazník bere s sebou do cvičebního prostoru. Zde se tašky a osobní věci umisťují do policové skříně. Je nutné mít vypnuté oznamovací a vyzváněcí zvuky mobilu, aby v průběhu lekce nikoho nerušily.

VII.VII. Po lekci je možno využít pro nakojení či svačinku prostor Učebna č.1 po dobu nezbytně nutnou. Dále je možné využít kavárnu s herničkou v přízemí. Není možné bezplatně užívat Herničku v 1.patře.

VII.VIII. Během cvičení nepodáváme dítěti žádné jídlo, pití naopak kdykoliv si dítě řekne. Pokud se pití rozlije, je potřeba to nahlásit a utřít. Je-li hlad dítěte neodkladný, opustí zákazník cvičební prostor a podává jídlo v šatně, a to i křupky atp. Jinak to narušuje soustředěnost ostatních. V případě nutnosti dítě nakojit je možné zůstat ve cvičebním prostoru.

VII.IX. V prostorách WC je k dispozici přebalovací pult a uzavíratelný koš na použité plenky. Při přebalování používá zákazník vlastní podložku či plenku. Je zakázáno vyhazovat použité pleny do otevřených košů kdekoliv jinde v prostorách centra.

VII.X. Účast na kurzu je na vlastní nebezpečí zákazníka. Poskytovatel nepřebírá zodpovědnost za úrazy, ztrátu majetku nebo jiné škody, které by mohly během kurzu nastat.

VII.XI. Poskytovatel nenese žádnou odpovědnost za případné neporozumění či nepochopení instrukcí k manipulaci a samotnému cvičení.

VII.XII. Veškeré informace, poznatky, techniky a metody, veškeré obdržené materiály e-mailem či jiné materiály poskytnuté poskytovatelem, které jsou obsahem kurzu, jsou předmětem ochrany obchodního tajemství dle § 504 občanského zákoníku poskytovatele. Zákazník se zavazuje, že je bude používat pouze pro osobní účely a nebude je žádným způsobem distribuovat ani využívat pro komerční účely bez předchozího písemného souhlasu poskytovatele.

VIII. Souhlas s pořizováním záznamů

VIII.I. Poskytovatel si vyhrazuje právo pořizovat obrazové, zvukové i audiovizuální záznamy z lekcí kurzů, na nichž může být zachycena podoba a projevy zákazníků.

VIII.II. Zákazník si volí souhlas s pořizováním záznamů při registraci do systému Auksys.

VIII.III. V případě volby „Ano…“ zákazník souhlasí s užitím pořízených záznamů, ať již v podobě hmotné či digitalizované (nehmotné) pro veškeré propagační materiály poskytovatele v elektronické i tištěné podobě (sociální sítě Facebook, Instagram, webové stránky www.zlaskykmiminku.cz, příp. letáčky).

VIII.III. Zákazník souhlasím s tím, že záznam může být změněn, použit jako součást díla souborného nebo může být použita pouze jeho část.

VIII.IV. Zákazník souhlasí s tím, aby poskytovatel tyto materiály zpracovával za účelem archivace, prezentace na sociálních sítích a webových stránkách i na letáčcích.

VIII.V. Zákazník prohlašuje, že si jsem vědom, že tento souhlas může kdykoli odvolat, a to písemně, emailem doručeným na mailovou adresu info@zlaskykmiminku.cz.

VIII.VI. Zákazník bere na vědomí, že odvolání souhlasu působí pouze do budoucna a není tedy dotčena zákonnost předchozího zpracování založeného na tomto souhlasu (před jeho odvoláním).

VIII.VII. Tento souhlas je s ohledem na ust. § 84 a násl. zák. č. 89/2012 Sb., zák. č. 110/2019 Sb. a nařízením Evropského parlamentu a Rady č. 2016/679 ze dne 27. 4. 2016.

IX. Vyšší moc

Smluvní strany sjednávají následující doložku překážky vyšší moci:

IX.I. Není-li poskytovatel schopen plnit své závazky ze smlouvy z důvodů vyšší moci, zákazník není oprávněn od smlouvy odstoupit po dobu trvání překážky vyšší moci, nejdéle však po dobu 3 (tří) po sobě jdoucích měsíců. Zákazník souhlasí s tím, že za zaplacené kurzovné, resp. jeho příslušnou část, připadající na lekce neuskutečněné z důvodu překážky vyšší moci mu poskytovatel poskytne náhradní lekce po odpadnutí překážky vyšší moci.

IX.II. Trvá-li překážka vyšší moci déle než 3 po sobě jdoucích měsíců, je zákazník oprávněn od smlouvy odstoupit a poskytovatel je povinen vrátit zákazníkovi částku odpovídající kurzovnému za neuskutečněné lekce nejpozději do 90 dnů ode dne odstoupení zákazníka od smlouvy.

IX.III. Smluvní strany se dohodly, že pro účely tohoto smluvního vztahu překážku vyšší moci představují okolnosti, které vznikly nezávisle na vůli poskytovatele po uzavření smlouvy v důsledku nepředvídatelných nebo neodvratitelných událostí mimořádné povahy, v jejichž důsledku je plnění poskytovatele ze smlouvy znemožněno nebo výrazně ztíženo, zejména:  

– přírodní katastrofy a živelné události jako např. povodně, záplavy, bouře, zemětřesení, výbuchy, požáry, vichřice, sněhové kalamity, epidemie;

– teroristické útoky nebo hrozby, útoky na počítačové sítě nebo hrozby takovými útoky, války, ozbrojené konflikty, povstání, revoluce, občanské nepokoje, generální stávky, invaze, mobilizace;

– rozhodnutí či opatření vlády České republiky nebo správního orgánu nebo orgánu veřejné moci či územně samosprávného celku včetně rozhodnutí o zákazu volného pohybu osob na území České republiky, vyhlášení karantény, zákazu nebo omezení poskytování služeb, které jsou předmětem činnosti poskytovatele nebo zákazu přístupu do prostor, ve kterých jsou kurzy pořádány.

IX.IV. Neplní-li poskytovatel svoje povinnosti ze smlouvy z důvodu působení vyšší moci, neporušuje tuto smlouvu.  

IX.V. Pokud u poskytovatele vznikne překážka vyšší moci, je povinen bezodkladně o tom informovat zákazníka oznámením na svých webových stránkách. Stejně tak je pronajímatel povinen informovat zákazníka o tom, kdy působení vyšší moci skončilo.

X. Závěrečná ustanovení 

X.I. Registrací do kurzu zákazník současně potvrzuje seznámení se a akceptaci těchto SP a zavazuje se jej dodržovat. Současně zákazník potvrzuje, že se před vyplněním on-line přihlášky do kurzu seznámil s informací poskytovatele o zpracování osobních údajů, která je obsažena v příloze č. 1.

X.II. Tyto smluvní podmínky jsou platné ve znění uveřejněném na webových stránkách www.zlaskykmiminku.cz a na stránkách Auksys www.mika.auksys.com/master/ v den vyplnění on-line přihlášky do kurzu zákazníkem.

X.III. Smluvní podmínky nabývají účinnosti dnem 22. 3. 2025 

Příloha č. 1   

Informace poskytovatele kurzu cvičení miminek o zpracování a ochraně osobních údajů

Při mé činnosti dochází ke zpracování Vašich osobních údajů.

Naše role v oblasti správy a zpracování osobních údajů:

Při zpracování vašich osobních údajů, resp. osobních údajů vašich nezletilých dětí, máme roli správce osobních údajů. Jako správce osobních údajů určujeme účel a prostředky zpracování osobních údajů a odpovídáme za soulad zpracování osobních údajů s příslušnými platnými právními předpisy v oblasti ochrany osobních údajů, zejména nařízení EP a Rady (EU) 2016/679 ( GDPR ) a zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů.

Účel zpracování osobních údajů:

Jako správce využíváme osobní údaje, které nám poskytujete zejména k tomu, abychom s Vámi mohli uzavřít smlouvu o účasti na kurzu a tuto smlouvu následně plnit. Součástí naší činnosti je organizace kurzů a vedení evidence o účasti na kurzech, k čemuž osobní údaje potřebujeme.  

Zpracováváme také e-mailové adresy zájemců o kurzy. V těchto případech jsme oprávněni zpracovávat osobní údaje v rámci opatření přijatých před uzavřením smlouvy na žádost subjektu osobních údajů.

Právní základ pro zpracování osobních údajů:

Právním základem pro zpracování osobních údajů, je zpracování údajů nezbytné pro plnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je subjekt údajů, případně provedení opatření přijatých před uzavřením smlouvy na žádost subjektu údajů nebo oprávněný zájem správce. Nepracujeme s osobními údaji získanými od třetích osob za účelem přímého marketingu.

Jaké osobní údaje zpracováváme:

Jedná se zejména o identifikační a kontaktní údaje. Mezi zpracovávanými údaji je zejména Vaše jméno a příjmení, adresa, telefonní číslo a e-mailová adresa, jméno dítěte a datum narození dítěte. V žádném případě nezpracováváme osobní údaje zvláštních kategorií (citlivé osobní údaje), ani osobní údaje, které nejsou nezbytné pro naši činnost.

Předání osobních údajů dalším osobám:

Osobní údaje nikdy neposkytujeme třetím osobám k marketingovému využití. Mohou být předávány pouze poskytovatelům právních, daňových a účetních služeb a poskytovatelům IT služeb.

Zpracovatelům jsou údaje vždy předávány v souladu s požadovanými standardy ochrany osobních údajů dle GDPR.

Uchovávání osobních údajů:

Osobní údaje uchováváme po dobu plnění smlouvy. Po skončení smluvního vztahu budeme údaje uchovávat tak dlouho, abychom splnili nezbytnou archivační povinnost podle právních předpisů, které archivaci předpokládají, jako jsou například zákon o účetnictví a zákon o dani z přidané hodnoty. E-mailové adresy zájemců o kurzy uchováváme do okamžiku uzavření smlouvy nebo do konce příslušného běhu kurzu, ve kterém nám byly tyto osobní údaje poskytnuty. Osobní údaje jsou uchovávány v maximální míře v elektronické podobě na serveru s omezeným přístupem. Při správě osobních údajů dodržujeme veškerá obvyklá bezpečnostní opatření. Přístup k osobním údajům v listinné podobě je omezen personálně i fyzicky.

Jaká jsou Vaše práva v souvislosti se zpracováním osobních údajů?

Máte právo na přístup k osobním údajům. Na základě vaší žádosti vám musíme sdělit, zda zpracováváme vaše osobní údaje. Pokud je zpracováváme, máte právo, abychom vám sdělili účel, rozsah, dobu uchování a zpřístupnění těchto údajů. Máte právo na opravu nepřesných osobních údajů. Máte právo na výmaz osobních údajů, pokud údaje již nepotřebujeme, nebo odpadnou právní důvody zpracování, pokud nám takovou povinnost ukládá právní předpis, nebo vznesete námitku proti zpracování a nebudou dány převažující oprávněné důvody pro pokračování ve zpracování. Pro uplatnění vašich práv nás prosím kontaktujte e-mailem na info@zlaskykmiminku.cz.

Kam se můžete obrátit v případě pochybností o zpracování vašich osobních údajů:

Pokud se domníváte, že vaše osobní údaje nejsou zpracovávány v souladu s příslušnými právními předpisy, sdělte nám, prosím, tuto skutečnost e-mailem na naší e-mailovou adresu info@zlaskykmiminku.cz., Případné problémy vstřícně vyřešíme. Pokud nebudete s našim řešením spokojeni, máte právo podat stížnost Úřadu pro ochranu osobních údajů, více informací naleznete na www.uoou.cz

V Mladé Boleslavi dne 22. 3. 2025